بازاریابی

بازاریابی یا مارکتینگ مطالعه و مدیریت روابط در تبادلات است. بازاریابی فرآیند شناسایی، پیش‌بینی و ارضای نیازها و خواسته‌های مشتری است. از آنجایی که از بازاریابی برای جذب مشتری‌ها استفاده می‌شود، این فعالیت از اجزای اصلی مدیریت کسب و کار و بازرگانی محسوب می‌شود.1

به نظرم راه اندازی سیستم پاسخگویی تلفنی و آنلاین و برخط که در بعضی از سازمان ها اجرایی شده، روند ارتباط با مشتری یا ارباب رجوع رو بهبود... (مشاهده کامل پاسخ)



1. نماد اعتماد الکترونیکی (ای نماد)

2. درگاه پرداخت آنلاین

3. مجوز در زمینه رسانه های دیجیتال

4. گرفتن مجوز نظام صنفی رایانه ای

5. مجوز ساماندهی

6. مجوزهای اختصاصی کسب و کارهای... (مشاهده کامل پاسخ)


دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده انواع روش های بازاریابی نوین می باشد مانند:تبلیغات اینترنتی، تبلیغات تلفنی وتبلیغات تلویزیونی ولی آنلاین مارکتینگ تنها روش اینترنتی را در بر می گیرد.آنلاین مارکتینگ یکی از روش های جدید بازاریابی که در زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ قرار دارد.در این روش اینترنت و فضای مجازی به عنوان تنها کانال اصلی برقراری ارتباط با مشتریان می... (مشاهده کامل پاسخ)


مشتری و مخاطب باید محور اصلی تمام فعالیت‌های بازاریابی کسب و کار باشه. در حقیقت بازاریابی مشتری-محور باید جایگزین بازاریابی محصول-محور بشه. به همین دلیل، نباید شناسایی صحیح پرسونای مخاطب رو به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل تحقیقات بازار، فراموش کرد.

کارهایی که باید خیلی درست انجام بشه تا موفقیت حاصل بشه 


1. شناسایی صحیح پرسونای مخاطب 

2. تدوین بیانیه جایگاه برند

3. هدف‌گذاری دقیق

4. تدوین استراتژی ورود به بازار 

5. تولید محتوای تبلیغاتی ترغیب کننده

6. آماده‌سازی تیم و لانچ... (مشاهده کامل پاسخ)


بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ( سئو (SEO) )

بازاریابی محتوا

شبکه های اجتماعی

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ویدیویی

بازاریابی چریکی

یکی از بهترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی چریکی است که برای کسب و کار های کوچک و تازه کار بیشتر جواب می ده-. چرا که کسب و کار های کوچک نمیتونن هزینه های سنگین بابت تبلیغات اینترنتی یا سنتی پرداخت کنن . بازاریابی چریکی بیشتر به دنبال اون که به مشتریان فعلی بیشتر بها بده تا این که بدنبال مشتری های جدید باشه. مثلا میتونید به مشتریانتان هدیه بدین و از...

(مشاهده کامل پاسخ)

مدل AIDA یک طرح است که بازاریابی، تبلیغات و توابع فروش از آن استفاده می کند تا تمام تاچ پوینت ها را در طی سفر خرید مشتری هدف گیری نماید، یعنی از آگاهی در مورد محصول تا اینکه مشتری سرانجام آن را خریداری نماید. سفر مصرف کننده در مدل AIDA با شکستن آن به چهار مرحله اساسی تجزیه و تحلیل می شود. 

آگاهی (Awareness) 

علاقه (Interest)

تمایل (Desire)

اقدام... (مشاهده کامل پاسخ)


شخصی است که در توسعه یک نرم‌افزار و یا موفقیت یک وبسایت، برنامه یا سرویس آنلاین دخیل بوده و با کاربران در تعامله. در تجارت الکترونیک یک مدیر محصول می‌تونه مسئول کل یک سیستم یا بخشی از یک سیستم باشه.کارِ مدیر محصول اینه که نیازها و چالش‌های مشتری هدف را بفهمه و بینش به‌دست‌آمده روبه ایده‌هایی برای سرمایه‌گذاری و توسعه‌ی محصول جدید یا بهبود محصول فعلی تبدیل... (مشاهده کامل پاسخ)

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی. مطالعه، آموزش و کسب تجربه تا بتونید در این حوزه تسلط نسبی رو به دست بیارید. در مرحله بعد به سراغ بخش‌های مکمل برید یا بخش‌هایی که نیاز دیگه‌ای از کسب و کارتونه: مثلا بازاریابی محتوایی که با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی هم مرتبطه. در این مرحله هم باید سعی کنین دانش بازاریابی محتوایی رو یاد بگیرین و از همه مهم‌تر، بین بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنین و به صورت یه پکیج مکمل، این دو رو یاد بگیرین و با هم استفاده کنین. به همین ترتیب...

(مشاهده کامل پاسخ)